klik atas nuffnang

Wednesday, April 20, 2011

Buat Duit Dengan AVAIL

Saya ingin berkongsi sedikit pengalaman saya buat bisnes Avail Beauty ini. Memang cukup senang. Bila kita buka saja mulut bercerita pasal informasi kesihatan dan kepentingan produk, pasti saja kawan-kawan akan beli... Tak kiralah lelaki ker, perempuan ker....

Setakat nak cari duit poket cash RM20 - RM50 sememangnya amat mudah... Begitu juga kalau tiap-tiap bulan kita nak dapat bonus tambahan 4-5 angka pun senang. Kalau tak percaya, tanyalah mereka yang sudah join dan buat bisnes ini... Tapi jangan pula pergi tanya yang dah join tapi tak buat bisnes ini... Memanglah mereka tak akan kata best....

Bila kita nak bercakap kenalah ada ilmu... Tidak boleh main terjah jer... Selalu pergi kelas COP yang disediakan percuma, Belajar dengan mereka yang dah berjaya... Saya sendiri pun banyak belajar dari sifu Avail, Jutawan CM Azman Bidin dan CM Noraini binti Bidin.

Belajar ilmu dengan orang gagal... Nanti kita pun merengkok gagal...Dalam bisnes Avail, apa yang penting adalah kesedaran dan kepentingan produk dalam kehidupan masa kini. Berkongsi info kesihatan secara ikhlas dan sedarkan mereka tentang pentingnya penjagaan kesihatan masa kini. Kalau mereka tak percaya, bagi sampel suruh mereka cuba... Jangan kedekut... Setiap kebaikan pasti ada balasannya.

Produk paling HOT di Avail ialah FC BIO SANITARY PAD... Setiap bulan orang perempuan akan "bulan mengambang" "bendera merah" "cuti" "uzur" "datang bulan" dan apa jua ungkapan merujuk kepada datangnya HAID.

Pastinya mereka cari tuala wanita kan? Tak kan tampal dengan kain batik lagi. Mana sempat... Zaman sekarang serba pantas. Kalau tak pantas, tertinggal, tercicir.

Cuba anda bayangkan penduduk Malaysia sekarangpun dah hampir 30 juta orang. Lebih 50% penduduk Malaysia adalah wanita. Seorang pompuan belanjakan RM10 untuk sekeping 'kertas buangan proses' yang dibeli dari pelbagai jenama dan diiklankan kononnya menjaga kebersihan mahkota mereka. Kalau RM10 x 14 juta orang wanita (10% tolak yang belum akil baligh), ini bermakna sebulan jer, pompuan belanjakan RM140 juta untuk meracuni rahim mereka tanpa disedari dengan menggunakan produk di pasaran. Lagipun tiap-tiap hari pompuan period. 14 juta orang wanita bukan semuanya period waktu yang sama. Jadi, produk ini boleh jual hari2 kan!!! INGAT!!! Selagi pompuan period selagi itu kita niaga.
Pasaran luas dan berpanjangan.

Satu lagi produk avail yang saya suka jual ialah GREEN FIT. Respon cukup bagus!! Sampaikan kadang-kadang kehabisan stok. Strategi saya simple jer. Bagi sample kepada orang ramai terutamanya yang bermasalah berat badan. Waktu bagi, cerita lah serba sikit pasal Green Fit, kebaikannya dan cara makan. Bagi sample sepeket jer dan bisnes kad jika ader. Suruh orang itu makan Green Fit sebelum tidur dan call saya keesokakan harinya untuk cerita apa mereka rasa lepas makan Green Fit. Pastinya respon amat menggalakkan. Bayangkan satu kotak boleh untung bersih RM12-RM39... Satu hari dapat jual 2-3 kotak pun saya dah senyum lebar.

Anda nak tahu mengapa Green Fit dapat sambutan hangat. Yang paling utama ialah rasanya sedap, senang di makan (shake jer), Kesannya memang puas hati... Berbaloi-baloi. Harga pun murah berbanding produk penjagaan perut atau pelangsingan badan kat pasaran.

Lagi pun selama ini kita pentingkan makan jer... Semua korang tala!! Sepanjang satu hari, banyak kali makan sampai kadang lupa dah berapa kali makan... Tapi berapa kali kita buang!!! Masuk agak-agak  berapa kilo, yang keluar berapa kilo!!! Selalunya masuk jer... Keluar kadang-kadang takder... BAHAYA!!! Anda bayangkan sampah kat dapur rumah kalau tak buang. Pulak tu ada sisa2 seperti perut ikan, lemak daging dan sebagainya... Apa cerita??? Setengah hari ok lagi... Petang??? Mau busuk satu rumah dibuatnya... Kalau 2-3 hari... Comfirm mau muntah hidu baunya....

Jadi, jangan simpan sisa percernaan dalam usus kita lama2... Ia akan menghasilkan toksin dalam badan yang menyebabkan kanser usus, gangguan metabolisme (faktor obesiti), gangguan fungsi organ penting badan (punca penyakit2 kronik) dan macam2 lagi. Jadi, nak tunggu penyakit datang ke atau CEGAH???

***********************************************************************************

Tujuan utama saya menulis adalah untuk berkongsi maklumat tentang produk yang boleh mengurangkan toksin di dalam badan kita terutama kaum wanita di seluruh Malaysia.
Produk ini berkualiti, tiada agen fluoresen, agen peluntur berklorin, dioksin dan lain-lain yang menjadi agen pembawa kanser, masalah haid dan sakit puan.
Anda boleh menghubungi saya untuk mendapat maklumat lebih lanjut berkenaan dengan produk pad herba 100% kapas AVAIL (FC Bio Sanitary Pad) @ (Green Fit).

Hubungi saya di ;

Laman Portal : http://keluargaavail.blogspot.com
Page               : Facebook / Keluarga Avail
Email              : keluargaavail@gmail.com
H/P Naim       : 019-982 3405
H/P Zuriana   : 017-968 2181

Sebelum mengundur diri,

Berikut adalah tip-tip yang anda perlu untuk dapat bonus besar setiap bulan... Senang jer tip-tipnya.

1. Rajin2 belajar ilmu tentang produk dalam COP atau rakan niaga anda.
2. Rajin2 belajar FAQ costumer dengan rakan niaga yang sama-sama buat biz Avail.
3. Rajin2 perkenalkan produk dan berkongsi info kesihatan serta kesedaran kanser pada orang ramai.
4. Galakkan pengguna setia jadi ahli untuk dapatkan diskaun hebat dan kelebihan yang lain.
5. Pilih mana-mana ahli yang aktif mempromosikan produk Avail untuk menjadi rakan niaga anda.
Bantu dan berkongsi dia dari segi ilmu, semangat dan sokongan agar mereka berjaya seperti anda!!

PERCAYALAH!!! Jika Mereka Berjaya, Anda Pasti Berjaya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah nuffnang