klik atas nuffnang

Tuesday, September 27, 2011

Testimoni i-food

Yong Su Chin, 47 Tahun, Johor Bharu ( Jeragat dan Penyakit Hati )

Sebelum
- Jeragat muka sangat tebal
- Penyakit Hati
Selepas 3 Bulan mengambil i-Food
- Jeragat muka sudah pudar dan menghilang!
- Paras enzim hati telah menurun!
Selepas 4 Bulan
- Paras enzim hati telah kembali normal!
- Saya telah bebas daripada penyakit hati! 



Yoong Mei Ling, 36 Tahun, Johor Bharu
Sebelum
- Badan gempal
- Kulit kering
- Muka Kusam
- Mudah Letih
Selepas
- Badan Langsing
- Kulit Putih Berseri
- Bersemangat
- Penuh berkeyakinan

Lim Lian Moi, 50 Tahun, Johor Bharu
Sebelum
- Badan gempal
- Kulit kasar
- Kurang bersemangat
- Mudah letih
Selepas
- Badan langsing
- Kulit licin dan lembab
- Bersemangat
- Berstamina

Abdul Rahman Bin Abdul Manaf, 47 Tahun, Selangor 
( Penyakit Kencing Manis )
Saya menghidapi penyakit kencing manis. Oleh kerana tahap gula darah terlalu tinggi, luka kaki saya tidak boleh sembuh. Selepas 2 bulan meminum i-Food, luka kaki saya sembuh dengan pantas. Berat badan saya juga menurun dari 102 kg ke 90 kg.
Lim Hooi Han, 31 Tahun, Pulau Pinang ( Mudah Letih )
Oleh sebab kurang bersenam, berat badan saya menaik secara mendadak. Saya selalu berasa penat dan letih. Selepas mengambil i-Food , saya berasa semakin cergas, berat badan semakin menurun dan rambut saya menjadi lebih lembut dan bersinar. Kini, saya berasa ringan, bersemangat dan penuh berkeyakinan!
Maschitah Ahmad, 35 Tahun, Kedah ( Penyakit Gastrik )
Tabiat pemakanan yang tidak teratur menyebabkan saya diserangi penyakit gastrik. Saya pernah pengsan jika diserangi gastrik serius. Selepas 2 minggu mengambil i-Food, masalah asid perut berlebihan, sakit gastrik dan sakit kepala semakin berkurangan. Yang paling menggembirakan saya ialah badan kelihatan semakin langsing dan kulit kelihatan sihat dan berseri!


Siti Aishah Binti Ibrahim,45 Tahun, Pulau Pinang ( Alahan Hidung )
Saya menghidapi alahan hidung yang serius. Selepas meminum i-Food, masalah ini telah berkurangan. Pada masa yang sama, masalah sakit telinga dan berdengung turut hilang. Saya sentiasa bersemangat dan penuh tenaga. Berat badan saya juga dikawal dengan baik.
Siti Hajar Binti Ahmad, 26 Tahun, Pulau Pinang ( Berat Badan Berlebihan )
Berat badan saya mencecah 70 kg selepas saya melahirkan anak yang pertama. Saya memilih i-Food kerana mendapati bahawa ia dapat mengatasi kelaparan. Dengan mengikut cara pengambilan yang dinasihatkan serta mendisplinkan pemakanan sendiri, berat badan saya telah diturunkan sebanyak 4 kg dalam masa sebulan sahaja. Selepas 5 bulan, saya telah berjaya memiliki berat badan idaman saya iaitu 56 kg.

Suriya Binti Long, 46 Tahun, Perlis ( Sembelit, Luka Sembuh )
Saya menghidapi penyakit kencing manis pada 15 tahun yang lalu. Akhirnya 4 jari kaki perlu dipotong akibat gangren. Selepas meminum i-Food, luka kaki sembuh dengan pastas. Selain daripada itu, masalah sembelit telah pun diatasi dalam masa seminggu sahaja.

Tan Kian Lih, 34 Tahun, Pulau Pinang ( Toksin dan Berat Badan Berlebihan )
Saya menghadapi masalah paras toksik tinggi dalam badan dan berat badan berlebihan (75kg). Selepas mengambil 2 botol i-Food, berat badan saya telah menurun sebanyak 5 kg. Kini, saya penuh bersemangat dan bertenaga!
Zawiyah Hj Mohd Amin, 45 Tahun, Kuala Lumpur ( Kulit Kering dan Kusam)
Selepas mengambil i-Food, kulit saya menjadi halus, lembab dan cerah. Berat badan saya sentiasa dikawal dalam tahap yang sihat. Selain daripada itu, stamina dan daya tahan saya turut dipertingkatkan. Sekarang, saya boleh berenang beberapa pusingan sekali gus!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah nuffnang