klik atas nuffnang

Saturday, January 29, 2011

Testimoni FC Bio Sanitary Pad

Chow Geok Sim, 25 tahun, Kuala Terengganu (Fibroid Rahim)
Rahim saya mempunyai sebiji fibroid yang bersaiz 8 cm. Suntikan diberi setiap bulan untuk mengecutkan saiz fibroid tersebut, tetapi fibroid tersebut masih tidak mengecut walaupun sudah 3 suntikan diambil. Jadi, doktor berkeputusan membuat pembedahan untuk membuang seluruh rahim saya pada Ogos 2006.

Saya mula menggunakan FC pantiliner pada Julai 2006. Hanya selepas 1 bulan, fibroid tersebut telah mengecut ke 5 cm. Doktor kata tidak perlu membuang seluruh rahim, hanya membuang fibroid tersebut sahaja. Saya sambung menggunakan FC pantiliner selepas pembedahan, luka baik pulih dengan pantas.

Salmah Ibrahim, 46 Tahun, Kuala Lumpur (Masalah Senggugut)
Saya menghadapi masalah senggugut yang amat teruk.

Saya mula menggunakan FC Bio Sanitary Pad pada 3 bulan yang lalu, kini, masalah senggugut telah semakin menghilang dan tidak berasa sakit lagi. Saya lebih berkeyakinan sekarang!



Hjh Subardini bt Haji Nawawi, 49 Tahun, Sarawak (Haid Tidak Menentu)
Haid saya datang 2 bulan sekali dan tidak lancar.

Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad, haid pada hari pertama dan kedua mengalir dengan lancar. Saya memakai FC pantiliner bermula pada hari ketiga haid sehingga hari kelima haid berhenti. Kitaran haid saya sudah menjadi teratur. Saya sangat berpuas hati, terima kasih Avail!


Nor Adilah bt Che Mat, 37 Tahun, Putrajaya (Masalah Keputihan dan Kegatalan)

Masalah keputihan dan berbau telah hilang selepas saya menggunakan FC Bio Sanitary Pad. Masalah kegatalan yang sering saya alami juga telah hilang. Kini, saya tidak perlu risau akan masalah haid lagi. Terima kasih kepada Avail kerana memperkenalkan tuala wanita yang begitu hebat!




 Fang Set Fang, 52 Tahun, Sarawak (Jangkitan Kuman)
Saya mempunyai sist (cyst) di bahagian rahim. Selepas mengambil ubat doktor, sist tersebut pecah dan mengeluarkan banyak darah serta cairan. Pemeriksaan puan perlu dijalankan setiap 2 bulan, tetapi setiap kali pun disahkan dijangkiti kuman dan perlu memakan ubat antibiotik.

Selepas saya menggunakan FC Bio Sanitary Pad, masalah tersebut telah diselesaikan, rahim sudah bebas daripada jangkitan kuman dan saya tidak perlu memakan ubat antibiotik lagi!

Salasiah bt Abdul Mutalib, 46 Tahun, Selangor (Sakit Pinggang dan Belakang Ketika Haid)
Saya sentiasa berasa sakit pinggang dan belakang ketika haid. Masalah ini amat menganggu emosi saya.

Tetapi setelah saya diperkenalkan dengan FC Bio Sanitary Pad, semua masalah tersebut telah hilang pada bulan ketiga. Saya akan meneruskan penggunaan FC Bio Sanitary Pad demi kesihatan dan kebahagian rumahtangga saya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah nuffnang