klik atas nuffnang

Wednesday, February 16, 2011

Sudut Persoalan FC Bio Sanitary Pad


1. Bolehkah FC Bio Sanitary Pad dipercayai ?
 
Ya. FC Bio Sanitary Pad memang selamat digunakan. Ia dirumuskan dengan 17 jenis ramuan herba asli semulajadi yang istimewa dan mempunyai jaminan insuran bernilai 3 juta ringgit Malaysia.

   
2. Bolehkah wanita yang hamil menggunakan FC Bio Sanitary Pad?
 
Keadaan setiap wanita yang hamil adalah berbeza, jadi mereka tidak digalakkan menggunakan FC Bio Sanitary Pad.

   
3. Haid saya baru berakhir, tetapi kenapa cairan merah tua terhasil selepas menggunakan FC Bio Sanitary Pad, adakah haid datang semula?
 
FC Bio Sanitary Pad membantu membuangkan darah haid yang tertinggal dalam rahim, jadi terhasilah cairan merah tua. Ini adalah fenomena yang sihat.

   
4. Kenapa saya perlu meneruskan penggunaan FC Bio Sanitary Pad walaupun saya tidak merasai apa-apa tindakbalas?
 
Mereka yang sihat memang tiada tindakbalas pemulihan. FC Bio Sanitary Pad adalah tuala wanita yang berkualiti, bahan mentahnya dijamin selamat, tidak mengandungi agen fluoresen, agen peluntur berklorin, Dioksin dan bahan karsinogen merbahaya yang lain. Ia berfaedah bagi penggunaan jangka masa yang panjang kerana ia membantu mencegah jangkitan, membasmi kuman, menghilangkan bau, mencegah kegatalan dan memberi perasaan selesa dan dingin.

   
5. Apa kelebihan FC Bio Sanitary Pad kepada mereka yang bermasalah senggugut?
 
Menurut maklum balas pengguna yang bermasalah senggugut, mereka mengalakkan penggunaan FC pantiliner sepanjang 24 jam, haruslah bertukar 3-4 keping pantiliner setiap hari. Segala masalah senggugut atau sakit belakang akan hilang selepas 1 bulan. Akan tetapi setiap wanita mempunyai tahap kesihatan dan masalah senggugut yang berbeza, jadi tempoh pemulihan adalah berlainan mengikut individu.

2 comments:

  1. salam..
    saya baru jer guna pad ni bulan lepas... yang saya pelik selalu haid sya akn habis pd hr ke 7/8.. tp slps guna pad ni msih t'dpt sedikit wrna perang sehingga hari ke 12... slps itu ok.. namun apa yg merisaukan saya sepatutnya sya dah period 2 minggu lepas tapi sampai hari ni tak period2 lg.. sya juga mengalami sedikit keputihan dalam 2 minggu ni... betul ka pad ni selamat???... seolah2 kitaran haid saya terganggu... selalu x pernah plak mcm ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. anda baru saja merasai perubahan dalam badan dengan mencuba pad avail. ianya tindakbalas biasa dalam proses pemulihan. sistem peredaran darah anda kurang baik. Ianya berbeza dengan lain-lain individu.
      Dianjurkan pakai pantiliner avail setiap hari selama 7 hari diganti setiap 3 jam sehari....

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah nuffnang