klik atas nuffnang

Wednesday, November 23, 2011

i Kids

- Kolostrum Lembu New Zealand

i-Kids diperbuat daripada formulasi kolostrum semulajadi yang unik dari New Zealand yang khas kepada kanak-kanak.

Ia bukan sahaja kaya dengan khasiat-khasiat seperti protein, karbohidrat, lemak, vitamin dan zat mineral, ia juga mengandungi faktor-faktor tumbesaran dan daya ketahanan yang penting untuk mengekalkan kesihatan tubuh. Kajian perubatan dan klinikal telah menunjukkan bahawa faktor imun dalam kolostrum boleh melawan virus, bakteria, kulat, alergen (bahan penyebab alahan) dan toksin.

Kolostrum lembu dari New Zealand merupakan kolostrum yang paling berkualiti berbanding yang lain. Lembu-lembu yang dipelihara tidak diberi suntikan hormon, bebas daripada teknologi genetik, dipelihara secara bebas dan rumput-rumput yang dimakan lembu tidak menggunakan racun rumpai. Kualiti produk tenusu keluaran New Zealand sentiasa dijamin. Makmal kajian dan proses pengeluarannya juga memperolehi Jaminan Kualiti Antarabangsa ISO 9001.

Kanak-kanak yang sentiasa mengambil kolostrum mempunyai daya ketahanan yang kuat dan bebas daripada penyakit-penyakit jangkitan seperti selsema, keradangan peparu dan cirit-birit. Selain itu, ia juga boleh merangsang tumbesaran dan meningkatkan daya kecerdasan kanak-kanak.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah nuffnang