klik atas nuffnang

Thursday, October 13, 2011

Sudut Persoalan i-Food

1. Kenapa kita memerlukan i-Food?

Kebanyakkan orang suka memakan makanan yang telah diproses, dihalus dan makanan segera, tetapi mengabaikan sayur-sayuran dan buah-buahan yang membekalkan vitamin, zat galian dan serat. i-Food diperbuat daripada pelbagai jenis sayuran dan buah-buahan, membekalkan kita khasiat-khasiat penting yang diperlukan setiap hari. Ia berupaya menghalang penyerapan bahan-bahan yang merbahaya dan membantu menyingkirkan toksik-toksik yang terkumpul dalam badan. i-Food merupakan suplemen keperluan harian yang mencergaskan badan dan mencerdaskan minda kita.

2. Adakah vegetarian sesuai memakan i-Food?

i-Food diperbuat daripada ramuan tumbuhan semulajadi. Ia mengandungi pelbagai jenis khasiat yang penting terutamanya vitamin B12, sejenis khasiat utama yang selalunya kurang di kalangan vegetarian. Vitamin B12 boleh mencegah anemia dan meningkatkan daya ingatan. i-Food ialah makanan penjagaan kesihatan pilihan terbaik bagi para vegetarian.

3. Sesuaikah wanita hamil meminum i-Food?

Sesuai. i-Food membekalkan zat-zat penting yang diperlukan oleh ibu mengandung dan janinnya, terutamanya asid folik, vitamin B12 dan asid amino.

4. Apa kelebihan i-Food terhadap pesakit kronik (kencing manis, tekanan darah tinggi, kanser dan lain-lain)?

i-Food berkesan menurunkan tahap gula dan kolesterol yang berlebihan dalam badan, membantu proses detoksifikasi hati, menyingkirkan bahan kimia ubat-ubatan dan toksik yang terkumpul dalam badan. Dicadangkan meminum i-Food setiap pagi dan malam sehari.

5. Apa kelebihan i-Food terhadap mereka yang hendak menguruskan berat badannya?

i-Food berupaya meningkatkan kadar metabolisma, mengawal niat memakan, mengawal penyerapan lipid dan bahan merbahaya dalam makanan, anti-pengoksidaan dan menyingkirkan bahan buangan yang terkumpul dalam badan. Dicadang meminum i-Food setengah jam sebelum setiap kali makan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah nuffnang