klik atas nuffnang

Friday, August 12, 2011

i food

i-Food Makanan Tambahan Berkhasiat Asas Anda!

i-Food ialah sejenis makanan kesihatan organik semulajadi dari New Zealand yang membekalkan khasiat-khasiat seimbang yang diperlukan oleh badan manusia. i-Food menggabungkan pelbagai jenis sayur-sayuran dan buah-buahan, kaya dengan asid amino, vitamin, zat galian, elemen surihan, enzim, serat dan lain-lain lagi.

i-Food dijamin organik bermakna ia tidak ditambah sebarang bahan pengawet, pewarna, perisa atau pemanis dan kandungan lemaknya amat rendah.

i-Food berupaya membantu dan menguatkan sistem pencernaan, metabolisma, proses detoksifikasi hati, membersihkan darah, menyahtoksik dan seterusnya meningkatkan tahap kesihatan kita dan menjauhi pelbagai jenis penyakit gastrousus. i-Food juga boleh dijadikan sebagai makanan gantian bagi mengawal berat badan, khas kepada anda yang mengutamakan kesihatan dan juga vegetarian.

Setiap orang mengidamankan badan yang sihat-sihat belaka. Tabiat pemakanan yang sihat boleh mengurangkan beban organ-organ badan ketika proses penghadaman dan mencegah penyakit. i-Food ialah produk kesihatan yang khas kepada anda yang mementingkan kesihatan. Sebagai seorang pengguna yang cerdik, gunakanlah i-Food bermula dari sekarang untuk menjaga kesihatan anda sekeluarga.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah nuffnang