klik atas nuffnang

Friday, February 11, 2011

Testimoni Green Fit

Selepas minum Green Fit, saya berasa tidak sakit perut dan tidak berlaku cirit birit.  Dengan senangnya saya dapat membuang 2 kali air besar dalam jisim yang banyak pada keesokan harinya.

Keras di bahagian perut, selalu berasa sakit perut, kembung perut dan susah membuang air besar.

Rasa Green Fit sangap sedap dan kesannya memang hebat. Tiada sakit perut & cirit birit, senang membuang air besar. Najis panjang & banyak dibuang. Berasa selesa, ringan & segar!

Sembelit serius, buang air besar seminggu sekali dan perlukan ubat julap.

Selepas mencuba Green Fit, saya dapati ia amat memuaskan. Saya tidak berasa sakit perut dan senang membuaang air besar dengan banyak. Minyak makanan juga turut dibuang dan jerawat pada muka sudah kering! Saya tidak perlu bergantung pada ubat julap lagi!

Saya sekeluarga bermasalah sembelit. Anak perempuan saya yang berumur 4 tahun hanya membuang air besar beberapa hari sekali. Najisnya sangat keras dan menangis setiap kali buang air besar.

Rasa  Green Fit enak dan anak perempuan saya amat sukakannya. Dia tidak lagi mengalami sembelit dan najisnya lembut dan mudah dibuang. Masalah saya sekeluarga telahpun selesai.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah nuffnang