klik atas nuffnang

Saturday, November 19, 2011

Testimoni ManPlus

Lu Nget Fong, 48 Tahun, USA ( Penyakit Kronik )
 
Saya mengalami masalah buah pinggang, tekanan darah tinggi dan kolesterol. Saya juga selalu berasa letih.

Selepas mencuba i-Food dan Man Plus, saya berasa tahap kesihatan saya telah bertambah baik. Kini, saya sentiasa bertenaga dan bersemangat kuat untuk bekerja. 
 
 
 
Phang Jien San, 50 Tahun, Johor Bahru ( Penyakit Kronik dan Rambut Gugur )
 
Saya menghadapi masalah hati, buah pinggang, tekanan darah tinggi, kolesterol dan lain-lain lagi. Saya berasa cepat letih dan rambut semakin berkurangan.

Selepas mengambil i-Food dan Man Plus, kesihatan saya semakin baik dan berasa lebih bertenaga sekarang. Rambut saya pula semakin hari semakin banyak.
 
 
 
Muhammed Haniff Bin Hashim, 32 Tahun, Johor
( Meningkatkan Tahap Kesihatan )
 
Saya amat gembira dengan kehadiran i-Food dan Man Plus kerana 2 produk ini sudah memadai untuk memenuhi keperluan kesihatan saya.
 
Saya berasa lebih bertenaga berbanding dengan dulu, saya tidak akan berasa berat kaki walaupun saya kena mendaki setinggi 4 tingkat untuk sampai ke rumah pangsasuri saya.
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah nuffnang