klik atas nuffnang

Thursday, March 24, 2011

Sudut Persoalan Avail Pro-Polis

1. Adakah Avail Pro-Polis sesuai digunakan oleh semua lapisan pengguna?
Ya. Ia sesuai digunakan oleh semua lapisan pengguna terutamanya mereka yang lemah daya imuniti.

2. Mereka yang sihat juga memerlukan Avail Pro-Polis?
Avail Pro-Polis dapat membantu mereka menjaga kesihatan, mencegah penyakit, awet muda dan melambatkan proses penuaan.

3. Apa itu Flavonoid?
Flavonoid adalah sejenis zat semulajadi dari tumbuhan. Propolis merupakan salah satu sumber flavonoid semulajadi yang tertinggi. Banyak kajian telah membuktikan kesan baik flavonoid, termasuklah anti-bakteria, anti-virus, merawat keradangan, menstabilkan emosi, anti-pengoksidan, mencegah kanser dan lain-lain lagi.

4. Bolehkah mereka yang alahan terhadap debunga lebah mengambil Avail Pro-Polis?
Boleh. Avail Pro-Polis bukan sahaja tidak memberi kesan sampingan kepada mereka, malah ia membantu mengurangkan dan menyembuhkan masalah alahan yang dihidapi.

5. Adakah Avail Pro-Polis mengandungi alkohol?
Tidak. Avail Pro-Polis diekstrak dengan menggunakan bioteknologi terkini iaitu Ekstraksi Cecair Superkritikal yang tidak menggunakan alkohol. Ia adalah selamat kepada kaum Muslim.

6. Boleh Avail Pro-Polis digunakan secara luaran pada kulit atau luka?
Boleh. Titiskan beberapa titik Avail Pro-Polis ke dalam botol penyembur yang diisi air bersih dan disembur terus pada permukaan kulit. Ia amat berkesan membantu menyembuhan luka, jerawat, ruam dan masalah kulit yang lain.

7. Mengapa memilih Avail Pro-Polis?
Avail Pro-Polis adalah Brazilian Green Propolis yang mendapat pengesahan dan penganugerahan dari Malaysia mahupun dari antarabangsa. Cara Ekstraksi Cecair Superkritikal dapat mengekstrakkan lebih banyak jenis flavonoid dari propolis mentah dan kesannya turut dipertingkatkan. Ia adalah pilihan utama seisi keluarga anda.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

klik tengah nuffnang